Zwroty

Chcesz zwrócić Głodnemu Wilkowi zakupiony produkt? Wytrop, jak to zrobić:

  • 1.

    Wyślij formularz zwrotu lub oświadczenie
    o odstąpieniu od umowy na adres:
    Super Bites Sp. z o.o, ul. Cybernetyki 7D/57, 02-677 Warszawa lub e-mailem na adres: info@glodnywilknatropie.pl

  • 2.

    Nie zapomnij podać numeru faktury oraz numeru konta bankowego.

  • 3.

    W ciągu 14 dni odeślij produkty, które chcesz zwrócić na adres: ul. Cybernetyki 7D/57, 02-677 Warszawa z dopiskiem „ZWROT”. Pamiętaj, że produkt wraz z opakowaniem, który chcesz zwrócić, nie może być otwarty ani uszkodzony i pomięty.

  • 4.

    Po otrzymaniu i ocenie stanu przesyłki Głodny Wilk zwróci Ci pieniądze w formie, jaka została przez Ciebie wybrana przy zamówieniu.

Reklamacje

Chcesz zareklamować Głodnemu Wilkowi zakupiony produkt? Wytrop, jak to zrobić:

Czy smakowitą przesyłkę dostarczył Ci kurier?
Przy odbieraniu przesyłki od kuriera sprawdź dokładnie, czy produkt wraz z opakowaniem nie jest uszkodzony. Jeśli okaże się, że jest, spisz z kurierem protokół szkody i zawyj do nas pod adres: auu@glodnywilknatropie.pl
Wilcze przekąski odbierasz z paczkomatu InPost?
Jeżeli widzisz, że Twoja paczka jest uszkodzona, wybierz odpowiednią opcję na ekranie. Umieść swoją wilczą przesyłkę w skrytce. Wypełnij formularz reklamacji, który otrzymasz od operatora. Masz na to 14 dni. Auu! Tylko wtedy Głodny Wilk będzie mógł rozpatrzyć Twoją reklamację.
Chcesz zareklamować produkt?
Jeśli produkty, które otrzymałeś/aś, wydają Ci się wadliwe, prześlij Głodnemu Wilkowi reklamację listem poleconym na adres: ul. Cybernetyki 7D/57, 02-677 Warszawa z dopiskiem „Reklamacja” lub e-mailem na adres: auu@glodnywilknatropie.pl. Nie zapomnij podać Głodnemu Wilkowi numeru zamówienia, numeru partii (wytrop na opakowaniu) oraz swoich danych osobowych i numeru konta.
Opisz wadę, załącz potwierdzenie zakupu i zdjęcie wadliwego produktu. Twoją reklamację Głodny Wilk rozpatrzy w ciągu 14 dni. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji niezwłocznie zwróci Ci pieniądze w formie, która została wybrana przez Ciebie przy zamówieniu.